Teendők honlapoptimalizálás előtt
- 2016. november 30. szerda
- By Admin: rendgazd
- Comment: 0
Egy sikeres webáruház létrehozása nem egyszerű feladat. Nagyon sokat kell azért dolgozni, hogy kellő mennyiségű látogatót vonzzon egy weboldal. Az első feladat, még a honlapoptimalizálás elkezdése előtt, a weboldal elemzése. Az elemzés igen hasznos és elmaradhatatlan folyamata a webáruház sikeressé tételének, hiszen ilyenkor derülhetnek ki a kisebb-nagyobb hibák, amiket a tervezés és az építés során elkövettünk. Ilyenkor nemcsak a funkcionális hibákat kell vizsgálni, hanem felhasználói szemmel is át kell nézni a weboldalt.
Fontos, hogy azon könnyen tudjon navigálni egy kezdő internet felhasználó is, valamint, könnyedén megtalálják a megvásárolni kívánt eszközöket. A weboldal kinézete is sokat számít. Vonzóvá kell tenni a látogatók számára, hogy kellemes élményekkel távozzanak és máskor is visszajöjjenek. Csak akkor kezdődhet a honlapoptimalizálás, ha elvéheztük az elemzést és kijavítottuk az esetleges hibákat. Még mindig van egy fontos feladat, ami nem más, mint az online piackutatás.
Ezt is minden esetben el kell végezni, de valójában ez már a honlapoptimalizálás első lépésének is tekinthető, hiszen az itt kapott eredményre építjük a további teendőket. Az online piackutatás során kiderülhet, hogy az általunk forgalmazott termékek közül melyek azok, amelyeket sokat keresnek az internetes, valamint információt szerezhetünk a versenytársakról is. Ezek nagyon fontos információk, hiszen ezek alapján tudjuk eldönteni, hogy melyek azok a termékek, amelyeket érdemes népszerűsíteni.
A honlapoptimalizálás célja ugyanis, hogy egyes kulcsszavakra a webáruház bekerüljön a keresőmotorok által generált találati listák első helyeire. A vásárlók jelentős része ugyanis a találati listák elején lévő webáruházakból vásárolnak. Ezért, ha azt szeretnénk, hogy nyereséges legyen az internetes üzletünk, akkor pénzt kell áldoznunk annak népszerűsítésére. A honlapoptimalizálás ára igen változó lehet, hiszen rengeteg tényezőtől függ. Többek között függ attól is, hogy milyen módszert használunk a webáruház népszerűsítésére és meddig folytatjuk azt.